Az Öt Tibeti Rítus

A jóga rendszeres gyakorlása hatékonyan karbantartja testi-lelki egyensúlyunkat. Ezen kívül viszont léteznek más tornagyakorlatok is, amelyeket érdemes megtanulnunk és beépítenünk a mindennapi életünkbe. Az Öt Tibeti Rítus kiváló energetizáló mozgásforma. Kezdetben minden gyakorlatot háromszor végezzünk el, majd hetente kettővel emeljük a gyakorlatok számát, amíg el nem jutunk a huszonegyig. Innentől fogva legyen 21 a bűvös napi adag. A tanulási szakaszban sok időt igényelhet a gyakorlás, de később automatikussá, készségszintűvé válik. Amikor már folyamatként végezzük a mozgást, kifejezetten érezni fogjuk testünkben (és ez által lelkünkben is) az energia áramlását. Az „Öt Tibeti Tornagyakorlat” rendszeres végzése megéri a fáradtságot és időbefektetést, mert minden szinten kiegyensúlyozottabbá tesz, sőt úgy tartják, hogy az öregedést is jelentősen késlelteti.

Leírása a kattintás után olvasható.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s