Esti jóga-szertartás a jobb alvásért

Vannak jóga-gyakorlatok, amelyek inkább éberré tesznek, energetizálnak, de akadnak olyanok is, amelyek az ellazulást, a megnyugvást segítik elő. Ha túl feszültek vagyunk, vagy rosszul alszunk, érdemes megtanulnunk olyan mozdulatsorokat, amelyekkel relaxálhatjuk a testünket, és enyhíthetjük a stresszt. Sadie Nardini amerikai jógaoktató videói nyilvános oldalakon is megtekinthetők, köztük relaxáló, alvásjavító gyakorlatsorok is. Az alábbiakban a videón is látható, ellazító esti rituáléját írom le, amelyhez segédeszközként egy puha szőnyeget (jógamatracot) és két darab támasztékot (párnát, könyvet vagy jógatömböt) használhatunk. A gyakorlatozás idejére hessegessük el a nyomasztó gondolatokat, érzéseket, átmenetileg feledkezzünk meg a máról, a tegnapról és a holnapról. Hagyjuk a testünket és az elménket elandalodni!

A gyakorlatsor részletes leírása a KATTINTÁS után!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s